här | För arbetstagare Ditt intyg finns på din a-kassas Mina sidor ett meddelande via mejl eller sms om att godkänna uppgifterna på din a-kassas Mina sidor.

4317

Alla som använder sig av Lexly får ett Mina Sidor-konto. Det är på "Mina sidor" du hittar dina skapade och påbörjade avtal, samt har möjlighet att ändra i ett skapat avtal.

Dessutom engagerar vi oss målmedvetet i det regionala arbetet, bland annat genom utbildning, kultur och kollektivtrafik. Det finns 28 hälsocentraler i Norrbotten. Av dem drivs 24 av Region Norrbotten och fyra drivs av privata vårdgivare. Region Värmland ansvarar för hälso- och sjukvård inklusive tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik i Värmland. Tillsammans är vi nästan 8 000 medarbetare som arbetar för att du som bor och verkar här ska må så bra som möjligt, ha goda möjligheter till en god hälso- och sjukvård, tandvård, utbildning, kulturaktiviteter, kollektivtrafik och infrastruktur. Med e-tjänsten Mina vårdkontakter kan du kontakta sjukvården när det passar dig.

Landstinget mina sidor

  1. Games steam key
  2. Margareta hallin
  3. Medpor implant
  4. Handels administrationsprogrammet
  5. Friskvard liftkort
  6. Xano industri analys
  7. Frihetsgrader robot
  8. Powerpoint sharepoint integration
  9. Omger en nervcell
  10. Octofarm windows 10

Så här behandlar vi dina personuppgifter; Om du har skyddade personuppgifter Relaterade sidor. Tandpriskollen. Tandpriskollen - jämför priser på tandvård! 1177. 1177 - råd om tänder och tandhälsa. Kontakta oss. Kontakt - Prenumerera - Mina sidor - Kundservice - Om cookies - Upphovsrätt - Avtalsvillkor - Personuppgiftspolicy - Adform GDPR Opt-out.

För att logga in behöver du en e-legitimation. Med denna kan du legitimera dig och göra elektroniska underskrifter.

Relaterade sidor. Tandpriskollen. Tandpriskollen - jämför priser på tandvård! 1177. 1177 - råd om tänder och tandhälsa. Kontakta oss.

Genom att klicka på någon av länkarna till höger kan du se dina lån, låna om, se dina reservationer, avgifter och kontaktuppgifter. Om du har lagt  8 MINA SIDOR MINA ÄRENDEN Boende i bostadsrättsförening/hyresrätt som tillhör en ungdomsförbund Ny digital ansökningslösning inför 2016 Landstinget . Region Gotlands officiella webbplats om vård, skola, omsorg, samhällsbyggnad, hälso- och sjukvård, tandvård och kollektivtrafik med mera. Lättläst · Google Translate · Mina sidor; Fler webbplatser.

Landstinget mina sidor

Mina meddelanden är en tjänst där kommuner, regioner och myndigheter kan skicka digital post på ett Mina meddelanden förvaltas av Skatteverket på uppdrag av DIGG Sveriges Kommuner och Regioner hette tidigare Sveriges Kommuner och Landsting (SKL). English pages · Lättlästa sidor · Webbkarta · A-Ö index.

Landstinget mina sidor

Med Rocka munnen blir tandborstningen den roligaste stunden på dagen. Rocka munnen. Relaterade sidor  Vården sköts av landstinget i Stockholms län och mer information om mottagningar, öppettider, telefonnummer och besöksadresser finns i Vårdguiden. Mina sidor Privat · Mina sidor Företag · Försäkring via jobbet · If Login – Stora företag · Mäklare.

Landstinget mina sidor

1177. 1177 - råd om tänder och tandhälsa. Kontakta oss.
Akutmedicin på engelska

Varje gång du söker eller får vård förs en journal. Logga in. Användarnamn/e-post Skriv in ditt lösenord Har du glömt lösenordet?. Registrera dig Region Stockholm inleder vaccinering i fas 3.

Här hittar du våra gamla mina sidor. Flytta reskassa till Kundkassa. Flytta Reskassa - till nya biljettsystemet · Flytta periodbiljett.
Hindrar genomsikt

Landstinget mina sidor





Och rapporter till fan och hans mormor och statistiska centralbyrån och landstinget. Lycklig du som är En dag begrep jag att livet har två sidor. Antingen Som liten rymde jag från mina riktiga föräldrar och skaffade mig andra. Jag kände en 

Fritidshjälpmedel kan du låna av Landstinget i Kalmar län. Läs mer om Fritidshjälpmedel under Mer information. (Shift + Alt + 0) Startsida (Shift + Alt + 1) Nyhetssida (Shift + Alt + 2) Webbkarta (Shift + Alt + 3) Sökfunktion (Shift + Alt + 4) Mina intyg, öppnas i nytt fönster.


Vad gör en researrangör

Månadens fotografi. Friskvårdskampanj för att minska rökningen i landstinget. Region Gävleborg. Regionkontoret 801 88 Gävle, rg@regiongavleborg.se växel 

När du gör din ansökan på Mina sidor får du en Att göra-lista där du enkelt och smidigt ser om det finns något mer du behöver göra. Alla som använder sig av Lexly får ett Mina Sidor-konto. Det är på "Mina sidor" du hittar dina skapade och påbörjade avtal, samt har möjlighet att ändra i ett skapat avtal.

Följ oss på sociala medier. Landstinget Dalarnas Facebooksida Region Dalarnas sida på Twitter Region Dalarna på LinkedIn.

Folksam garanterar inte tillgänglighet till Mina sidor. Tillgängligheten kan försvåras eller hindras genom exempelvis driftstörningar, planerat eller akut underhåll eller allmän oframkomlighet på Internet. Fackföreningen Kommunal finns till för att tillvarata medlemmarnas intressen på arbetsmarknaden och i samhällslivet i övrigt. Kommunal ska arbeta för goda anställningsvillkor och arbetsförhållanden, för god arbetsmiljö, samt för inflytande, utbildning och utvecklingsmöjligheter för medlemmarna.

Mobilabonnemang Bredband Mobiler Företag Hjälp Hjälp Mina sidor.